http://www.bol.com

is amazon like web site in Netherlands

Don’t believe with their “Morgen in thuis” (Tomorrow in your house)
They can send an email saying the stock is not ready and you have to wait

I have serious bad experience with them which I would to share

May 2013 : I PRE ORDER
Xperia Tablet Z
Official Screen Protector
Official Carrying Case

The pre-order item have special discount bundle, thats why i buy it at bol.com

Bundle = Tablet + Carrying Case

All of these items delivered on different time

The biggest issue is with Official Carrying Case which finally delivered on JULY 2013

“artikel Sony beschermhoes voor de Xperia Tablet Z – Zwart”

Zwart means black

what do they send me?

Image

fucking RED

and here is the apology email

Dear sir,

Unfortunately you did not receive your article in the right color. We apoligize for the inconvenience caused.It is not possible to exchange the item for another color. We advise that you return the item with the wrong color. You will receive a refund for the amount of money paid. Please note that you received a discount on your order, the discount will be applied evenly on both articles.

If you wish to receive the item in the right color you can place a new order. Because of our privacy policy we are not able to place an order for you.

We apologize for the inconvenience caused.

Kind regards.

Jill

bol.com Klantenservice

http://www.bol.com

 

You know what, Time is money. 

01. You bol.com must not over promised if you are not sure with your stock, i believe you have issue with your stock system.

02. Lets do business a little bit fair

You make bundle promotion to me
You can not deliver it
You ask me to return it and ask me to put new order with higher price

So, i have to return this fucking 40 euro red (original price is 80 euro)
if i want refund, i’ll get 20 euro (due the bundle discount)
if i want the black, i have to pay 80 euro original price

Do you think your customer can not do simple math or what ?

UPDATE: 5 September 2013
DO NOT BUY THIS SHIT
THE LATCH IS BROKEN SO EASY, IT CAN NOT KEEP THE TABLET SECURELY
YOU CAN NOT CHARGE THE TABLET ON CLOSED POSITION
IT IS TOTALLY FLAWED IN DESIGN
I AM SO ANGRY NOW

Advertisements